fredag 30 oktober 2009

Hej å hå

dagarna rusar iväg 4 dar har hon hunnit bli, prover på sunderbyn idag igen, bättre men inte helt ok så det blir ett stick i morgon igen- stackars liten alldeles sönderstucken :(

Stort Minus till en del bb-personal och läkare som inte kan sitt jobb..(orkar inte dra storyn) stort PLUS till den underbara personalen och doktorerna på 56:An!!

Snön singlar ner, väntar på att lilla livet ska vakna och äta, Viggo somnade just och b är iväg på 4 timmar jobb. oron över att inte hinna med igg är stor...kommer han hata mig när han blir stor för att han får stå tillbaka?? Även lilla livet får vänta ibland, det behövde ju aldrig igg göra..många tankar mal- kommer jag ta mig ur huset när b börjar jobba igen ?!?

Om jag lägger mig på soffan nu då vaknar hon väl ;)

1 kommentar:

  1. Jag såg henne på webben, så fin så. Jag är ju bara här i Canada under en termin och sen så åker jag och en kompis till USA över jul och nyår och så kommer vi hem sen i mitten på januari.
    Har lyckats gå och bli riktigt sjuk, hög feber och allt där till. Ha det bra, många kramar från Canada

    SvaraRadera