fredag 22 januari 2016

Fredags feelis

Skönt att veta att två hela dar är vi två hemma. Ikväll blir det hemkörd pizza och kör för de tre äldsta. Rena sommarvärmen ute om vi jämför med gårdagens 33 "bara 25 ". Heddan vägrade ta av nattlinnet så hon har tagit på sig strumpbyxor till det. Jag hävdar att jag vill ha en operatårta på min födelsedag barnen vill ha prinsess och Gry vill bara ha grädde. Viggo skulle gärna äta tårta utan grädde, sa till honom att då kan han ju äta en kaka istället snacka om blicken jag fick - Ingen tårta !?!? Veckans storstädning som ska göras tar ut sin rätt på mig och bara inse att huset får nu "förfalla" vilket ger mig klåda på kroppen vill ju ha rent och snyggt. Ute har skymningsrelät på utebelysningen fnatt så här när det börjar bli dagsljus så vi har rena discot på uppfarten, jag luras att vi har någon som står på bron hela tiden. Nu ska ja ta kaffekoppen och dra filten över benen och se lite morgonshow med barnen. Njut fredagen och kramas lite extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar