söndag 12 april 2015

Och firandet fortsatte kan jag gissa långt in på småtimmarna! Vi for strax efter tolvslaget, då hade vi försökt söva barn i nån timme. Ätit gott, skrattat ännu godare, sjungit och dansat. Terese pappa höll ett väldigt fint och finurligt tal men HÖG igenkänningsfaktor för brudparet ;) Om tidsuppfattning osv. Idag är vi sega, jag är uppe med de små sen nån timme och B sover, tänker att vi ska växla om en stund och när alla sovit så ska vi hämta hem di där andra barna <3 Det är grått ute men vad gör det när vi har kärlek runt oss, och man påminns av hur den där kärleken bara växer och växer och min moster sa en sak i sitt tal som hon även sa till oss när vi stod där som nygifta, Kivas icke- eftertänksamt och bra. Välj striderna, små kivas inte. Och mitt eget råd somna aldrig osams. Nu ska jag söva ett dun i vagnen och mysa ner mig framför Emil med Heddan. Njut eran söndag det ska vi göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar