tisdag 10 mars 2015

4 år sedan

Idag för fyra år sedan kom hon snabbt till världen efter att ha retat sina föräldrar några gånger ;) knappt två timmar från start till mål.Tänk att jag satt där hos dig Ulrica och inte fattade att det var dags trots att värkarna kom i strida strömmar och din ide om att jag skulle lämna barnen hos dig den lyssnade jag inte på utan vi åkte hem för att ringa efter er ;) SÅ självklar från första stund den där trean. Som trots klumpfot och operation , gips med mera är den lilla akrobaten i familjen. Ett muskelpaket med en vilja av stål och kärlek för miljoner. Det lilla stora hjärtat så fullt av omtanke och kärlek. En egen kanin var ju det som stod högst på listan och det har du nu fått <3 Alltid en glimt i ögat och bus som lurar men snäll. Du kryper ner på morgonen under mitt täcke och ger mig en kram och pussar så jag ska kliva upp och göra dig frukost. Ett litet Gryn som inte tar någon skit och inte gillar frukt ! Lilla fina unge jag och pappa och dina syskon älskar dig och jag hoppas du ska få växa och gro utan att de där glittriga ögonen ska slockna och att du ska älska och bli älskad vad du än väljer för väg att vandra här i livet. Ett mammahjärta har alltid tankar och aningar om hur saker och ting är och det jag vet med säkerhet är att du är en stark liten person med mycket känslor som du redan kan sätta ord på. Idag är det dig vi firar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar