torsdag 21 mars 2013

Då mannen är borta är mina vänner mitt salt

Ja tänk att våra vänner är så jäkla fina och jag hoppas de vet om det. Och att det vet att det är bara ringa hit om de någonsin behöver något. I natt då jag hade fina M här så sov ju barnen ;) Hedvig var jag ju upp med ett par gånger men annars snusades det sött i sängarna, snart kommer ju folk tro vi ljuger ;) I tre nätter har nu Gry inte ätit välling och nu är det så det får bli och hon är inte så intresserad på kvällen heller, den är nog snart ett minne blott. Tänk vad dom växer.. Och idag kommer I och passar medans jag får fixa till håret- vet att det är ju inte livsnödvändigt hade kunnat boka om men det är redan ombokat ett par gånger och ni vet ju hur man känner sig när håret inte är bra.. Oliven tror jag mest lider av att pappan i huset är borta men i morgon är det fredag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar