tisdag 29 januari 2013

Tog en tavegyl

Och hela sen em/kvällen försvann i ett töcken - DET går inte att ta dessa tabletter jag blir ju helt galet seg, trött somnar mitt i meningar kunde inte ens se Familjen Annorlunda klart. Snöstorm till trots så hamnade vi efter bussbyten ute på Banjovägen där vi lekte och surrade hela em. Sedan blev det snabb middag och iväg på kör- jag stannade hemma och nattade en Liten Gry som inte vilat middag. Och ja så sov jag sen, sur och arg blir jag också av dessa tabletter, Hedvig har inte gråtit lika mycket i natt men vaknat för amning varannan timme. Idag håller jag mig hemma tvättar och försöker få vila lite. Hedvig hälsar för övrigt att pureer är äckligt men små bitar av banan går bra. Ska jag bara ge upp detta med smakisar?

1 kommentar:

  1. Nä, Kör på. Satsa på slätmixat istället.Jag har ju alltid köpt puréer till mina och HIPP har varit den som vart mest slät.Vilda åt bara 4 rätter från HIPP mellan 5-10 mån, sen åt hon en hel hamburgare en dag å så va det med det, dvs slutpuréat... Tomatbaserat brukar ju gå hem hos de flesta. Inte ska du ge upp, det är ju såhär det är, men man glömmer ;-)Sigge fick mutas med fruktpuré varannan tugga för att börja få i sig matpuréerna, tillslut gav han upp. Haha.

    SvaraRadera