fredag 4 januari 2013

En fredag full av saker

Som vanligt så har dagen vart full! Vi vaknar med en tom agenda men dagen fylls av allt från vänner, Vård c, tapet shopping och allt det vardagliga som vi gör varje dag, städar, tvättar, plockar, är ute osv. Snölyktor har barnen och fina maken gjort som lyser vackert nu i mörkret. Goda vänner har hängt i vårt kök och surrat tiden rinner iväg alltför fort :) Fredagsmyset har nu ätits och barnen är stoppade i säng. Jag laddar upp bilder och förundras över hur bred min bak ser ut när oliven fotat den .. skyller på att det är underifrån ;) Hedvig har haft två hemska nätter och jag ser framemot en bra nu tycker jag. Hon tjuter och skrattar här bredvid mig just nu och jag undrar jag.. det är tur hon charmar mig mitt i natten mellan skriken med sina allra mest bedårande tandlösa flin. hon fullkomligt älskade ( eller var det jag ;) ) en hoppgunga som står på golvet idag när vi hälsade på en babymassage kompis på fm så om det nu är nån som står och gömmer en sån ta fram den och låt oss hoppa ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar