fredag 25 januari 2013

Fredagsfys?

Ja känns i alla fall som ett enda långt maratonpass idag. God vän ställde upp med att passa döttrarna då jag tog Viggo på ett akut tandisbesök. En leksak och lite våldsam lek förra helgen och en tand som fortfarande gör ont, tanden ska dras ut om den inte slutar göra ont inom 3 veckor eller lossnar själv. Han var super duktig! När töserna skulle hämtas blev vi bjudna på lunch och då det var dags att klä oss och traska till bvc för sprutor och 5 månaders kontroll så fick jag gå ensam och de större barnen fick leka en stund till och sen fick dom skjuts till vård c då vi var klara! Hej bara tack tack blir glad i hjärtat av alla fina runt om oss. Sedan fortsatte vi med en kort landning hemma, till mormor med barnen alla utom Heddan sen ut på Storheden med alla andra och packa tetris i bilen , sen hämta barn och hem. Hedvig har ont i kroppen och helt klart påverkad av vaccinet :/ Min nacke som fick sig en aktut genomgång i onsdagskväll ömmar lite nu ikväll. Frisyren har jag inte vant mig vid ännu men är glad över att jag verkar passa i den :) God natt säger vi sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar