fredag 10 augusti 2012

v 36 plus ett idag ( 37 skulle vi säga) enligt förlossningen för man räknar ju bara fullgågna veckor. Bebis mådde fint! puh! Nu ska vi bara vänta på att en förlossning drar igång. Läkaren idag är en av dem som följt mig under denna resa och hon är bara så bra. Tack för dom lugnande orden och peppningen! Em spenderade vi hos en kompis barnen sprang runt runt och hos dom fanns minst 5 igelkottar som luktade på Viggo till hans stora förtjusning :) Patient armbandet sitter kvar runt handleden och jag vet att det inte har nån betydelse men det känns som att utmana ödet att klippa bort det.. knasigt jag vet.

2 kommentarer:

  1. SKönt att höra att allt är bra! Men jag hade faktiskt gjort som du, haft det kvar. Kalla mig vidskeplig, men ja - dumt att göra sig själv nojig om man inte behöver tänker jag.

    SvaraRadera
  2. Frida - Militärmamman10 augusti 2012 kl. 23:25

    Behåll armbandet på! Är min erfarenhet...
    Skönt att allt såg bra ut och att du fått träffa fin personal! Kram

    SvaraRadera