tisdag 28 augusti 2012

Promenad och plankan

Ja idag var det dags för en skön promenad igen! Nya skorna höll vad dom lovade, inte ont någonstans. B har kämpat med bilen och nu har han nog "vunnit" ! Har vart sur och vresig mest hela em och barnen har å sin sida vart övertrötta och inte kunnat dra jämt. Gav mig på plankan så här på kvällskvisten, jo den tar- hoppas bara jag gör rätt! Lilla hjärtat är nu uppe i födelsevikten och och vi kan andas ut ännu mer och inte hänga på bvc mest hela tiden, även om personalen är trevlig :)

1 kommentar:

  1. Skönt att vikten går bra! Hehe, nu tänkte jag för lilla Hedvig men den skanske går bra för dig med fast åt andra hållet?! =)
    Jag har problem med bloglovin från min telefon då det plötsligt lägger ner. MYCKET enerverande! Så kommentarerna kommer visst inte så ofta från mig just nu.

    Härligt att du är igång med lite träning! Promenader och plankan är ju superbra!! Det kan vara bra att tänka på att det är bättre att rumpan pekar för mycket upp än att du svankar. Och att du tänker på att dra in naveln mot ryggraden. Sen blir den platt en vacker dag, bara sådär! =)

    SvaraRadera