fredag 10 februari 2012

Så landade termometern på betydligt behagligare 10 minus

Och vi tog oss en promenad, en busstur och lek på Öpnna Förskolan. Promenaderna blir inte så långa och snabba när 3 år och 2 år ska gå själva.. längtar efter lite motion! Väl hemma sov Gry gott ute Viggo lekte och Liv kröp upp i min famn och somnade, själv hade jag gärna dåsat iväg jag med! Barnen kollar Saltkråkan och leker med dockorna jag försöker plocka lite, inte somna stående, och förbereda middag. Tack och lov att det är fredag! Fredagsgodis ska jag ha! Mysa ska vi göra! Och somna i varandras armar tidigt, men vore ju kul om vi hann se hela På spåret ;)

1 kommentar:

  1. Jag skulle också ha godis men tog mig aldrig iväg för att handla.
    Nej, tyvärr duger inte vagnen för något frivilligt. Däremot har jag ju med den ibland för att spänna ner den när hon vägrar lyssna (eller hade jag ska jag väl säga när magen var i vägen för att springa hundrameterslopp efter henne).

    SvaraRadera