tisdag 28 februari 2012

Mer snö?

Alltså jag gillar snö och vinter annars hade jag nog flyttat min rumpa för ett bra tag sen härifrån. Men att vakna till en igen snöad uppfart och snöstrom.. seriöst vi har redan 3 m snö nu räcker det!

Gårdagen bjöd på bus och lek för barnen med kompisar, kaffesurr för mamman och vi blev även bjudna på middag och sen skjuts hem!! Det var så kul och skönt att få slippa laga maten.En supergod afrikansk rätt :) Viggo var skeptisk men tillslut åt han halva portionen. Gry åt nog mest ;) Så 14 dagars matvägran kanske är över? Vi kom hem innan 19 barnen fick pyamas och somnade ovaggade i sina sängar. En otroligt sliten men glad mamma somnade i soffan strax efter. Att sedan natten bjöd på några uppvaknanden ja det får vara så det.

1 kommentar:

  1. Det är ju fortfarande vinter.. ;) Men jag håller med. Det räcker med snö nu!

    Jo, vi har fått såna påsar men lycka till att få på dem. Problemet är ju att hon är alldeles för medveten, så när hon förstod vad påsen var till för vägrade hon blöjan och höll sig istället. Suck. Till slut så gav hon upp och kissade på toaletten ner i en påse.

    Ja, min IBS har verkligen fått frispel just nu. Det är inte roligt någonstans, men jag hoppas få ordning på den snart igen, för det här är ju inte hållbart med två små barn.

    SvaraRadera