söndag 5 februari 2012

Otroligt trevligt!

Bilder kommer! Middagen var trevlig, god (trots några missar med beställd specialkost..) Sällskapet trevligt! Hade jag vetat att Johanne Hildebrandt var en av hedersgästerna hade jag tagit med mig mitt ex boken Krigare för att få den signerad! Vacker kvinna! Hade fått för mig att hon var kortare ? liksom liten och ettrig ;) Tyvärr fick vi avbryta kvällen vid halv ett (nåja vi var trötta och nöjda!) då barnvakten inte kunde sova över.

Dagens ettårskalas blev inställt då bilen strejakde i kylan och barnen grinade för dom har ju längtat efter att få fira Agaton. Men jag hoppas vi tar igen det nästa helg. Tack vare L och hennes stora bil med många barnstolar så tog vi oss på dop och hem igen!!! Har softat i soffan med M medans mannen var i garaget och försökte fixa volvon, han kan ha lyckats. Återstår att se i morgonbitti men jag har fått lov att låna bilen av L annars för Gry har ett viktigt åter besök på ortopeden i morgon.

Nu lockar kudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar