torsdag 5 maj 2011

Mina älskade

Jag är otroligt rik egentligen. Men man kan lätt glömma det i vardags stressen. Varför stressar vi så? Ska nog göra som en vän till mig gjort och kika utanför mina referensramar jag med. Tack för ideerna och tankarna du väckte!!

Ska läsa dom där böckerna,lyssna på den där musiken,kolla på det där som jag känner inuti att jag ska ta och kolla lite extra på. Lära mig det där som jag vill lära mig, testa det där jag funderar på att testa. Och jag ska göra det NU! Man kan göra allt fastän life as we know it har förändrats radikalt med 3 små underbara terrorister! Man får bara kompromissa lite. Sen har jag bestämt att det finns två saker man INTE får kompromissa med MAT och SOVA. Alla vi fem ska ÄTA och SOVA.

Så nu ska jag göra det, äta lite och förhoppningsvis sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar