tisdag 16 mars 2010

Oceaner av tid eller..?

Ja ma kan ju tycka att vi som kliver upp kl 5 borde ha oceaner av tid men icke! när kl närmar sig 16 och det skymmer då inser man ; VA hann jag inte mer idag än snyta ungar sköta logistiken och laga mat?!? Men det kanske inte är så illa pinkat att lyckas sköta ett helt hushåll och och två små själv och ändå orka le när någon fråga om man är trött?

Fick äran igår att snusa på en alldeles färsk liten sessa mmm!

Sen ska jag idag dricka latte med fina T men först öppnis. (beror också på hur rara mina barn är ;))

Jag har hållit mina tummar i natt för en viss familj i Unbyn och hoppas att deras sömn kan få bli bättre.

Bröllopsplaneringen borde få mer tid men den finns inte så det får bli somdet blir! Gift blir jag nog även om inte bordsplaceringen är exakt !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar