torsdag 4 mars 2010

Idag har den här muminmamman unnat sig en hotstone massage. Jag NJÖT! Sen lite klädköp till lilla livet och lunch på stan. Solen sken det droppade från taket och påminnde oss om det som komma skall : VÅRVINTER!

Konstigt va att man känner sig missunnsam mot sina barn då man gör något för sig själv..den här månaden har jag klippt mig OCH varit på massage hmmm det där dåliga mammasamvetet skulle jag vilja amputera bort. Idag på masssagen kom konstaterandet "du är sned i ryggen, du felbelastar den" det hade jag ingen aaaning om ;) klart man gör det när man ammar å bär på liten tös! Hon tyckte jag skulle komma tillbaka om inte alltför länge och göra om det och det vet ju jagockså men det var ju den där tiden..å pengarna.. men jag mår TOPPEN i kroppen nu! Får se bara hur länge.

Ha det bäst flodhäst! Som de säger på Bompa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar