måndag 22 mars 2010

3 dagen med hög feber, nonchalant läkare på jouren i lördags så idag måste jag ringa vård c när de öppnar. Liten man har en hemsk hosta också, äter inget, dricker nästan inget förutom välling. När inte risifrutti och cola duger då är det allvarligt. Ska även ringa BVC. Självklart så åker B bort i morgon och kommer hem på söndag...Och är Igg fortsatt sjuk så kan han ju inte åka till farmor coh farfar på torsdag. Hoppas lilla dunet klarar sig. Jag dras med den där hemska huvudvärken ännu.. Måste masa mig till optikern.

Nu ligger lilleman framför teven nerbäddad med sin tiger och fåret Shaun. Blir mycjet teve när man är sjuk...är vi hemska föräldrar då?

Om ni inte hitta Linas Blogg på NSD så kika in där och läs helgens krönika ! Så kan det ju vara med små barn men jag hoppas att mina lär sig äta allt och att jag inte får nån vegan i familjen.

Lilla livet har sovit 5 timmar på raken i natt!1 Tjihoo! det är ju det som hetr" sova hela natten" för dessa små!!

Vad roar man små med när man redan gjort allt och hemmets fyra väggar kryper närmare??

I helgen har vi storstädat hela huset, hängt upp tavlor och bestäält svärfars 60 års present. Tur att internet finns då man i nte får gå ut ;)

Ni som kan UT och NJUT av den underbara vårvinterdagen som vaknar utanför mitt köksfönster! Med takdropp och fågelkvitter blir man lite gladare i själen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar