lördag 29 augusti 2015

Jag gjorde det!!

Jag klarade teori provet för körkortet! Alla runt mig har väl inte tvivlat men det har jag..och det har suttit och sitter så djupt rotat i mig att jag inte kan köra bil att jag verkligen tror att jag inte kan det. Att jag är oförmögen att lära mig. Men nu du morfar nu kör jag bil, du trodde alltid på mig även när andra inte gjorde det <3 vi vinkar åt dig i himlen och Gry gråter för att hon inte träffat dig eller sin morfar. Det här blir en fin lördag det känner jag i lilltån! Och Emelie om du läser detta så vet du ju att min lilltå den har aldrig
fel ;) Jag satt där i bilen, sjöblöt och grinade när Björn tankade Idun snusade sött i baksätet och var så jäkla nöjd och så lättad och nu ligger böckerna i bokhyllan, kvällarna när barnen somnat behöver nu inte läggas på slitande av hår och omöjliga frågor i ett dataprogram som ganska ofta svarade att jag hade oavsett alternativ jag valde..!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar