onsdag 21 januari 2015

Mittwoch

Mitt i veckan så är det,bättre på ord dom där tyskarna ;) onsdag liksom hur talar det om vart i veckan vi är ! kylan är här och minus 28 och mer gör att vi tar det lite lugnt ( hrm barnen river huset då man inte är ute mer än nödvändigt) Kör ensam mamma rejset men idag kom vän med kids på middag, våra söner märks knappt av de leker så bra ihop! Sjukgymnastik och sämre nacke igen, kan det bero på kylan? Kan definitvit bero på tjorviga nattningar dålig, sovställning och för få timmar sömn. Har bestämt att på tisdag nästa vecka då jag fyller år så vill jag ha en tårta , jag bakar åt alla andra men jag vill verkligen i år INTE baka åt mig själv. Ego? Ja kanske men jag vill sitta i soffan inte behöva tvätta diska skura, bara äta tårta läsa en bok och kanske ett glas rött? Tårta å rödvin de låter väl gott ;) haha ja men ni kanske förstår vart jag vill komma, jag behöver inte guld och miljoner, nåt litet räcker- som att inte behöva baka sin egen tårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar