torsdag 10 juli 2014

En liten check vad ni gör!

Hos den enarmade skönheten vid havet http://denenarmadebanditen.elsasentourage.se/ så fanns en utmaning, jag antog den! 1 Hur ser planerna ut i sommar; jaaa amma bebis, skugga oc h gärna havsbad, nu visade det ju sig att denna 6 månaders dununge inte gillar värme något vidare. Vi ska måla, alltså maken och farfar ska måla och jag mata och passa barn från att falla i färgburken ! 2 Vad gjorde jag på midsommar; Idun var knappt tre veckor så den spenderades i lugnet vid havet hos svärföräldrarna,kyla och blåst och överdragskläder och mössa. 3 Bästa sommarfrukosten, jaa det måste ju vara en latte, en färsk fralla ost gurka dagens nyheter ute i trädgården 4 Bästa sommarlåten; hittade en ny igår som går varm Darius Rucker It wont be like this for long, ingen direkt sommar låt men den kommer påminna mig om just denna sommar. 5 Bäst på grillen, lax! 6 Vad dricker jag helst i sommar, iskall cola, rose givetvis alkoholfri eller vääldigt svagt, kaffe och rabarbersaft! 7 Sommarläsning jaa räknas bloggar å instagram haha! Har några deckare och lite annat som ligger och väntar bland annat Sofie Sarebrandt och Katerina Janouch nyaste! 8 Favoritplagg på sommaren, ja shorts, klänning just nu saker med stor urringning, svala material! 9 Favorit park, ja det får bli en lekpark då! Boden har ingen fin park.. Stadsparken i Luleå är fin eller friluftsmuseet Hägnan 10 Bästa badstället är nog Arons eller havsbadet i Storön eller Storsand Skriv din egen lista och låt mig se! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar