måndag 8 juli 2013

Pappa på vift

Ja han den där jag bor med har en liten förkärlek för lastbilar och countrymusik så han har i vanlig ordning sett till att få köra lite under semestern så han är nu Lakselv, Nord Norge. Så gårdagen spenderade vi i lekppark ätandes glass då solens gassande gjorde att det var enda tänkbara mellanmålet. Sen fylldes plaskpoolen och van med barn kom hit. Gry somnade bokstavligen i tallriken :D :D Viggo har bestämt att han ska träna basket och att han ska åka till sin farbror Urban och sova ( han blir nog väldigt upprörd när han inser att han inte får följa med farmor och farfar till sthml.) han har packat. Lilla gubben min! All min ömhet svämmar över för dig <3 Nattningen var den smidigaste på länge och strax innan sju sov hela skaran och jag var inte sen att somna med boken i handen. Vad hände liksom! Ja jag kan nog tala om vad som hände, gry somnade i maten eftersom hon inte snott sig en vila i bilen eller vagnen och de andra likaså, plus utevistelse i princip från 9,30 till 15, kan göra vem som helst trött. Idag är det måndag och vädret är lite kyligare- det var en annan luft som slog emot mig när jag hämtade tidningen och kan nästan svära på att doftade lite höst..sensommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar