fredag 5 juli 2013

Läder

Ja så heter tydligen den tredje bröllopsdagen och den firades med bubbel och snittar när övertrötta barn äntligen somnat efter hemresan från djurparken. 3 år som gått otroligt fort, 3 år som känns som hela livet men ändå ett kort andetag på vårt livs resa. Tre år som fru, har fortfarande svårt att säga min man om B <3 han är helt enkelt bara min B! Tre år som fyllt på familjen med två till hjärtan på vår familje tråd. Inte kunde vi anat då all kärlek som ryms här i gula huset. Visst bråkar vi, visst går jag omkring och är småsur, men ändå somnar vi i samma säng, vi säger förlåt när vi vart dumma och vi pratar om högt och lågt. Småbarnslivet har sina dalar och när jag tappar bort mig och det blir lite väl mycket fokus på jag och du så hittar vi snabbt tillbaka till vi. Älskade vän, man jag vill dela alla mina dagar till livets slut. Älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar