söndag 7 juli 2013

30 år skiva och barnvakt

Ja efter lite ändrade planer i sista stund så fick vi barnvakt och kunde åka på Patriks fest utan barnen. Vi njöt, jag snossade bebis-elis som faktiskt var vaken denna kväll! Drack bål som var liite stark ;) och en massa god mat min mage är inte glad på mig idag så det få bli novalucol eller nåt annat som kan lugna laktos/halsbränna- tips emotages tacksamt :) Lunchen bjöd de trevliga vännerna i Sävast på och barnen hann ju klä av sig och bada när våra ögon var åt ett annat håll, men det var ju varmt så! Gott var det då med kött från Highland Cattle. Klänningen satt som en smäck och kurvor hade jag visst också! Fick mysa med min man och prata sen har jag sovit som en stock! Notera att vi åkte vid 15 och kom hem 21, VILKA party people vi är hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar