söndag 16 juni 2013

En dag för mig

Jag har idag vart på kurs i tenntrådsarmband, filurat lite på hur man broderar på filt/handväskor med tenntråd och fått förklarat hur. Nu är det bara köpa grejjer och slöjda på, roligt var det! God mat och gott fika, vi kunde nästan inte slita oss från handarbetet ;) Kul att surra, fläta, se och lära- timmarna flög och sen hämtade familjen mig och efter ett byte av en trasig cykelhjälm så har vi firat MellePelles ettårsdag! Massa gott fika och vänner med en massa barn. Att jag nu tagit mig både tid och råd att göra lite saker bara för mig känns skönt, i morgon blir det frisören- men visst grubblar man på om jag hade kunnat köpa nåt till barnen eller sparat dem istället. Varför alltid dessa tankar, antar att det är det som kommer med att vara mamma, man sätter alla andras behov före ens eget. Nu trilskas den där 2 åringen med nattningen.. suck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar