tisdag 12 februari 2013

Så äter mamman också antibiotika och vänner som förgyllt dagen och kvällen

Jo blev nya recept och en kur åt mamman med, men jag mår redan bättre. Fick även inhalera så jag skulle kunna andas. Väl hemma vänta fina Unby-borna på oss och vi fick oss en prat och lekstund! Efter maten och duschen så knackade fina vännen-fotografen- Malin på med våra dop bilder! Såå fina hon är så duktig. 3 timmar bara rassalde iväg, och natten ni kommer inte tro mig knappt jag gör det själv så har alla sovit gott! nåja Hedvig har ju ätit men inte alls lika ofta men tyvärr kloss i mig men ligger hon bara still och snusar så är det ju toppen <3 Klockan är nu tio över sju och två sover ännu!! Jag och B hann äta frukost till tända ljus innan första tassandet hördes, NÄR hände det sist? Håller mina barn på bli stora?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar