tisdag 2 oktober 2012

Kreativiteten flödar

Hos mina nära och kära i alla fall. En stickar, en inreder, scrapbooking, flera syr och virkar, det är halsdukar, barnkläder, klänningar och lapptäcken. Jag vill också men nja när ska jag hinna lära mig???? och när ska jag hinna? Börja i änden spara till en symaskin kanske?? Eller så är det så att min kreativa sida det är bakandet och matlagandet? Så om det är någon som funderar på en present till oliven då hon fyller år så tipsar jag om vimplar att hänga i taket!

1 kommentar:

  1. Läste bara en del av detta inlägg på FB och tänkte att du visst är kreativ. Precis som du tänker jag på matlagning och bakning. När det gäller matlagning är jag verkligen kass och fantasilös. När är det dags för liv att fylla år? Och vad gillar hon för färger? Kanske har någon vimpel på lager:-) Tack för senast också! KRAM

    SvaraRadera