onsdag 17 oktober 2012

Dagen blev allt annat än jag hade tänkt.. skulle kika på kläder till Hedvig, laga god mat osv men jag råkades lova trött trotsig dotter en barbie, ge godis i badkaret åt en hängig liten Gry och prinskorvarna ja dom vet jag inte om vi kan kalla mat.. och bilen den har punka..men nu sover 2 trötta tjejjer sen ett bra tag, Viggo läser Pettson för en jollrande Hedvig det kan bara bli bättre eller hur? Fick ju för en dag sen hemleverans av underbar handkräm! Tänk vad man kan hitta på Granngården ;) Nu kommer strax B hem, då ska vi äta en otroligt sen middag för att vara oss. Blir inte den nyttigaste men det struntar jag för jag är HUNGRIG.

1 kommentar:

  1. Gud så söt hon är lilla Hedvig! Så lik de andra!!
    Spensalva till händerna? Jag är supertorr om mina händer och får nästan panik när jag ska sova och känner hur torra dem är! Trodde ju helt klart att spensalvan skulle användas till dina tuttar! =)

    SvaraRadera