lördag 7 januari 2012

Skidor och egen Bea-sås

Ja det blev skidor ute idag och bob och vagnsåkning.Gry kröp runt och ibland hamnade hon på rygg och låg som en strandad säl eftersom hon inte kan vända sig i vinteroverallen! Sedan lagade jag egen bea-sås!! mums! rostbiff och rotsaker i ugn !! Gry mumsade nog gladast av alla :) Viggo höll på att fnittra ihjäl sig då Bella fick ha på sig trosor inne !!! :D (tikskydd, hon löper) Sedan frågade han farfar om han fick följa när dom skulle åka hem och jag har aldrig sett han klä sig så fort pussa mig hej då och skynda sig ut. För tänk om vi skulle säga nej..! Liv grät lika olyckligt som han var lycklig. Hon ville ha sin farfar och sin Viggo - hjärtat. Men hon lugnade sig och har njutit av att ha oss för sig själv när Gry valde att kasta in handduken tidigare då hon inte sov middag på em.

Nu är det äntligen tysst, vi skriver lite, pratar lite, kollar med ett öga på Gladiatorerna ett och annat chips hamnar också i magen. Borde fixa några grejjer men samtid är mer prio <3

Liv har fått en ny lamap i sitt rum idag! Det kom en postavi för ett par dar sen, vi har klurat å klurat för inget har vi beställt. Packar upp och det är en vinst på mitt prenumerationnr på tidningen Equipage. Ett rrosa hästhuvud i plast (stort) hänger nu bredvid sängen.. Vi höll på skratta ihjäl oss !! Men ganska fin på håll ;) Liv är kär ;)

2 kommentarer:

  1. Och där skickade dem iväg ett hästhuvud?! på posten... Men vad roligt för Liv! =)
    Jag bloggar mycket från mobilen och skickar bilder direkt t bloggen, fast jag bloggar med wordpress. Har nån WP-app som gör det as-smidigt!

    SvaraRadera
  2. Haha - ett rosa hästhuvud lät ju som att det kanske passar för någon som inte har så höga krav på inredning än! ;)
    Hoppas ni fick en mysig kväll i lugnet!

    SvaraRadera