tisdag 10 januari 2012

Gry 10 månader

Ja idag blev hon 10 månader! Så vi firade med semla hon och jag på stans fik! Hon kan gå med hjälp och med allt hon kan skjuta framför sig. 4 tänder uppe och 2 nere och dom är VASSA ;) Hon gillar att busa med oss och med sina syskon, göra sånt hon inte får och när man säger åt henne så tittar hon upp på en och ler ett av sina söta tandglesa leenden, och vem kan vara arg på henne då :) Ett riktigt busfrö som med sin söthet kommer linda både syskon och andra runt sina fina hårlockar ;) Snabb är hon både på att ta sig fram och på att lära sig saker. Hon har börjat äta själv det går väl si så där men jag tycker hon är duktig. Prinskorv är än så länge favoriten. Hon sover på nätterna vaknar bara för att äta en eller 2 gånger lite beroende på hur maten under dagen sett ut. Hon är som jag skrivit tidigare våran sol, aldrig sur och arg. Ganska bestämd om det är nåt hon vill ha och det talar hon om men lika snabbt är leendet tillbaka.

2 kommentarer:

  1. Grattis söta Liv!! Åh, semla... =P
    Minus tjugo grader låter hiskeligt!!
    Jag har samsung nexus S och ett superbra bloggvertyg för WP.

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Du fick en kommentar på min blogg, ett svar ang appen till mobilen, från Anna. Skriver det här om du inte såg det:
    Om jag såg rätt så har du din blogg på blogger (blogspot). Då behöver du ingen app, utan skickar ett mail via telefonen med ditt inlägg. Mailadressen du ska skicka till bestämmer du i inställningarna.
    hejhej!

    SvaraRadera