onsdag 4 januari 2012

Liv och jag

En hel dag på stan bara hon och jag! Lunch lite shopping, lek i en jättesnöhög och när hon sov i vagnen strosade jag i affärer som inte går att komma in i med en syskonvagn! En hel dag, mormor kom in på em och fikade med oss, sedan tog vi bussen hem igen! Middagen stod på bordet alla var hungriga för dom som vart hemma hade busat i snön mest hela dagen. Nu pågår nattning och jag säger bara att den minsta är den som sköter sig bäst.. vart tar man orken i från?

2 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt mysig dag, men nattningarna blir man ju galen på. Bara att hitta ett sätt att köra och hoppas på det bästa tror jag...
    Själv gav jag över stafettpinnen och kröp ner i ett bad istället. Och då slocknade hon på 5 röda...

    Sv: Det är en Canon S95 och en Canon Eos 400D. Alltså en bättre kompaktkamera och en av de lite äldre systemkamerorna. Riktigt bra båda två, men jag ville ha en som var min egen nu. Så de åker väl ut inom kort antar jag! :)

    SvaraRadera
  2. Skönt med en sån mysdag för er! Hoppas det laddade dina batterier något. Men för att orka med tre stökiga barn varje kväll vid läggning behövs nog en spahelg om dagen, tror jag! Phu!!

    SvaraRadera