söndag 17 oktober 2010

Sköna Söndag!

Okej hade kunnat få sova liite längre men kl 5 var det dags tyckte lill-snuppan att vi skulle upp så det gjorde vi, välling till henne oboye till mig! Strax efter kom viggo-piggo som en sol! Efter frukost och morgonbestyr så ligger han nu i soffan med älsklingsfilmen för tillfärllet Wall-E tack Lovisa å Martin ;) Han pratar tillochmed som denna lilla rymdfigur :D ååååwwwaaoo!

Liv har det jobbigt med tänder och med sig själv, så gnällfaktorn är relativt hög, en ipren och lite youghurt fick upp energin en stund men nu ligger hon på sitt fårskinn och myser, blir nog strax sängen för damen igen.

Kl 5 kan jag meddela är det SVART ut vilket inte gör en piggare, sitter med en kopp kaffe men tyvärr så gör den inte halsbrännan bättre men lukten tar ju bort stekos om inte annat ;) idag måste jag skura ugnen, kanske hjälper. Mannen tycker jag är knäpp..

Annars är dagen ganska skönt oplanerad, jag har planerat in en vila då B fått sin sovmorgon (hans tur på söndagar). Sen tror jag att jag å livan håller oss inne men att iggan och pappan får busa ute en stund.

Nu sover hon på skinnet..flytta henne eller låta henne sova..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar