lördag 23 oktober 2010

Kalashelg!

Idag styr vi bilen mot Storön och jag blir hungrig bara jag tänker på Ivankas goda mat och bakverk! Vackra brukar de vara också!!

Jag tog morgonen så mannen våran får vila, jag vilar i bilen med barna. Välling till mini frukost till mig å Igg , Wall-E på teven och massa filtar i soffan.

Viggo vill gärna krypa ner i syrrans spjälsäng och mysa så det får han men han tar sig ju inte ur.. hittade han hängandes över byrån precis..Flera kvällar i rad nu när vi lagt honom så har vi sedan hittat honom i Livs säng. Sötungen!!

Strul med dödsbot men men det är av det enklare slaget, men INGET i denna snart 3 åriga soppa har gått enkelt.

I morgon blir det födelsedagskalas för lill-snuppan!! På tisdag fyller hon ett år! Herregud!

Njut nu av helgen det ska jag, för jag ska fika mig igenom den!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar