måndag 30 november 2009

Oj vilken dag!

Det blev igår! fullt hus hela dan, trevligt, trevligt!! De små liven fick fina kläder som tacksamt togs emot av oss föräldrar, Viggo mest intresserad av papper och snöre, Liv inte alls intresserad ;) Allt stoj och stim tog ut sin rätt och jag somande till slutet av nya wallander-filmen strax innan 21.. Det tär på mig att aldrig få sova ensammen i min säng, känner mig nästan uppäten, kan bli sur när lilla livet ska amma IGEN .. SUCK..men då kommer ju det dåliga samvetet som ett brev på posten (vilken dålig mamma är jag som kan tänka så.)

Sitter nu i ett tysst hus, skriver, dricker te, lyssnar på nyhetsmorgon i bakgrunden och en julskiva, båda små tar en power nap kanske borde jag också men jag har det ganska mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar