onsdag 18 november 2009

lilla-lördag!

Brukade man kalla onsdag när min mamma var ung ;) och lite skön är den,för nu har halva veckan gått och på fredag är B ledig !!

Tidig morgon med en Igg som drömt mardrömmar :( Liten man är väldigt trött, och har vart så de senaste dagarna,B tror han växer, jag oroar mig för svinis. (men han har inga andra symptom.. så) Han sover gärna 2,5 timme på dan och gärna 2 gånger vilket han inte gjort på länge.

Den fågel som viskat om jobbet hade hört fel, ingen är återanställd. Frisören sa att jag behöver inte oroa mig för det finns löshår så hon rekomenderade en rejäl genomklippning av håret så kommer det kännas fräschare!

Kl 20 över 11 igår hade vi alla 3 ätit lunch och jag tänkte att ni passar vi på Igg har sovit lääänge på fm och Liv är ny ammad, jag och Igg har lunch i magen NU GÅR VI UT! Och det gjorde vi skönt var det, vi mötte sara å tog en fika sen bar det av mot öppnis, dit kom B när han fick sluta tidigare. Det blev en skön dag som avslutades med ett besök från en vän som inte har tid så ofta!

I dag hoppas vi också på att hinna ut om det inte regnar för mycket, VART är min snö?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar