söndag 22 november 2009

Grinat i duschen..

nej inte i duschen denna gång, men i källaren, ville bara bita hårt i något och skrika ut all ilska, irritation men mest frustration tror jag över att inte räcka till. Över att tiden inte räcker till. Känns som att jag blir uppäten, ingen egen tid inte ens på toa,när Viggo somnat för natten då ska Liv matas och snusas på, det ska plockas dammsugas och ätas middag. Jag känner mig ful, blek, trött,bad hair day every day, luktar spya. Hur ska B kunna tycka att jag är snygg så här?? Dessutom är jag irriterad mest på hela situationen att inget får bli klart, tvätten blir halv hängd (nån skulle äta) toan blir halv skurad (nån bajsade) jag är halv påklädd (nån spydde) , allting är HALV färdigt för det är allt nån som ska ha något utav mig. När allt är lugnt och vi kryper ner i sängen och jag bara YES!! vi kan få några minuter för oss själva.. ;) och en önskan vaknar till liv,en längtan, ja då vaknar Liv eller Igg har en mardröm eller så är vi båda helt enkelt för trötta för att orka..

Jag förstår hur man kan få en förlossningsdepression

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar