fredag 30 mars 2012

Så kom fredagen igen och jag längtar efter lugnet

Jag vet att det krävs mer än enstaka nätter av sömn och jag hoppas att jag ska kunna somna om lättare igen, men det tar ett tag det med jag vet. Men när alla celler skriker av trötthet och ögonen svider av trötthet men det går inte att somna då längtar jag inte till morgonen. Men idag har det varit en underbar dag, en dag då jag vaknade ganska utvilad, allt flöt, på kalas på fm, och sedan bebis snoss på em <3 och inte mer än några trotsutbrott som jag lyckades parera och styra upp hyfsat tycker jag. Då känns det bra i mammahjärtat. Nu kan kvällen få komma, jag vill mysa ner mig med min bok mitt kvällsfika och te. Men först ska vi mysa med barnen, det har utlovats fredagsmys och täcke och teve i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar