måndag 9 februari 2015

Sjukstugan fortsätter

Det hostas, det rosslas och en har öroninflammation igen. Idun äter var 20 minut på natten ..och jag somnar sittandes på en stol så fort jag får en chans ( vilket inte är så ofta då jag precis satt mig skriker nån, nån har slagit, nån har bajsat och vet ni vad- det är alltid nån annan.. ) Har inte så mycket till över för uttrycket vabbruari barn är ju liksom sjuka året om men just nu hopade det sig verkligen. Runt omkring härjar RS, feber, magsjukor tror vi är inne på 3 omgången nu på förskolan. Mitt i detta så övar Idun Pidun på kryp movesen jag bakar limpa och Viggo är taggad för skridskor i morgon. Men en natts sömn snälla är det för mycket begärt?

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag brukar ringa till förskolan på tisdag morgon, mina barn går 15 h. Går det magsjuka då stannar de hemma den veckan med mig och bebisen. Går ju inte att skydda sig fullt ut men har fungerat hittills *ta i trä* =)

    SvaraRadera