onsdag 11 februari 2015

Öroninflamation gånger två och takdropp

Nu har Gry onda öron också och jag lider med dem jag vet hur ont det gör, Liv har hög feber och ont när hon kissar, uvi? Takdropp vittnar om varmare tider, solen skiner in och jag ser dammet dansa.. vill torka! Men barnen vill kramas, det ska ges medicin och trugas i vatten. Att ha mamma eller pappa nära när man inte känner sig på topp det är de bästa. Skulle ljuga om jag sa att jag njöt varenda timme, jag börjar faktiskt längta ut. Men lite frisk luft fick jag då jag sövde två kottar i vagnen och hämtade Iggan på skolan. En kille som nu stolt kan åka skridskor :) Hoppas min glädje över uteliv smittar av sig ! även på den där dottern som gärna bara vill vara ute på sommaren ;)

2 kommentarer:

  1. Kan vara njurbäckeninflammation med hög feber, bra att kolla upp snabbt! Hoppas ni alla får bli frisk nu så snabbt som möjligt!

    SvaraRadera
  2. Tack Anne! Nyfiken på vem du är :)

    SvaraRadera