torsdag 19 september 2013

Busväder och höstfärger

Det blåser, men vilka vackra färger! Tog en runda ja en kortare en då jag lämnat goungarna på förskolan och fotografering. Hedvig somnade på stört, säkert lika tagen som jag av morgonens uppståndelse. Igår fick jag gräva ute en liten liten porslinshund ur munnen på henne, plockade och gormade på de större barnen om hur viktigt det är att de plockar undan. Idag var det en pärla modell större som hon tyckte såg mumsig ut, den hamnade i halsen, på rutin så vet jag ju och kroppen gör det den ska och tillslut kom den ut. Sen kommer tårarna tankarna på vad som just höll på hända.. Ringde militärpappan som nu är på övning för att få prata av mig. Fina Emelie ringde upp och vi fick prata lite. Huvva säger jag bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar