tisdag 13 november 2012

Läser och blir berörd

Katerina Janouch om stress och kvinnohjärtan. http://blogg.tara.se/katerina-janouch/2012/11/12/stressen-som-dodar/ Och jag vet att jag kan inte göra allt, och det behöver inte dammas varje dag, man dör inte av lite oreda och damm i hörnen. Men gissar att hålla ordning blir en viktig grej då man har mycket runt sig, då har man i alla fall ordning på det. Men jag SKA bli bättre och idag är det lugn dag som gäller då nacken gör så infernaliskt ont- städa gör vi tillsammans alla i helgen. Även om jag ogillar att vi ska göra sånt då vi är lediga allihopa men det går fort när vi är två! Och än viktigare barnen hjälper till! och dom ser att pappa också städar :) Pga nacken så går det knappt att göra plankan heller , någon som har tips åt mig?? Kollar in böcker på nätet och bokar på bibblo, tänk vilken skatt biblioteket är! Splittrat inlägg men denna övning börjar lida mot sitt slut så även mamman. Nu logg aut och lägga mig ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar