onsdag 12 september 2012

Vaccinet och nattning från helvetet

Ja Gry har reagerat på vaccinet och är däckad men glad. Olivens nattningar har efter mina sjukhusvistelser helt spårat ut igen och vi står där och dunkar pannan i väggen igen. Fattar ingenting. Varför kan hon inte komma till ro?? Snurrar ju som en helikopter klockan är 21 varje kväll och vi orkar verkligen inte, det slutar med bråk och höga röster varje kväll,hon gråter och jag gråter sen för att vi bara misslyckas. Vi vill hinna ha tid vi två, ja tre blir det ju då Hedvig är med oss. Vill hinna duscha och dricka en kopp te innan sängen men vi hinner inget känns det som.

2 kommentarer:

  1. Fy, så tråkigt! =( Hoppas verkligen det bölir bättre snart! Man känner sig så maktlös och misslyckad, jag vet. Men ni gör ert bästa och är bra och fina! <3

    Ang. vagnen... 10000 för en Donkey (duo?) är ett bra pris, om den är hel och så?! Jag vet inte hur den funkar i all snö ni jämt har med alla hjul är ju ganska stora och låsbara.

    Köper ni en ny från pramworld.uk.com så får ni kanske ge några tusen till men får tre års garanti. Svår det där. Vad är det andra för en vagn?

    SvaraRadera
  2. Fina Petra, som ni får kämpa! All kärlek till er och jag är full av beundran över det familjeskepp som ni styr framåt! Jag önskar att jag hade åtminstone ett gott råd att ge gällande Liv och nattningen. <3

    Var rädda om er! <3

    Kramar!

    SvaraRadera