lördag 24 december 2011

Julafton i dagar 2

Ja så kom då tomten till Storön ! Och med sig hade han en massa fina paket. Jag blir varm i hjärtat. Det var en saligt lycklig kille som sov med sina skidor och som inte hade tid att äta frukost innan dom skulle testas! Och jag tror det var en farfar som njöt minst lika mycket över att julklappen var så uppskattad. Viggo och liv har aldrig stått på skidor men åka kunde dom!!! Gry gillade att dra barr av granen äta snören och riva ut ;) Hon fick en underbart fin ylleklänning i klassiskt snitt av morbror hon kommer se så preppy ut !

Så idag kom ju tomten igen med paket då man vart så stor och duktig och hängt sina tuttar i nappträdet på Friluftsmuseet. Det var väldigt ledsamt för speciellt Viggo. Men nu har vi pratat om detta hela hösten och nu var det dax. Tomtens renar har fått dom nu! Men jag förbereder mig på lite motstånd..!

Så klart fick vi vuxna några klappar också och jag tackar så mycket då jag inte kännt mig så snäll alla gånger i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar