tisdag 28 juni 2011

Egen gjord vattenspridare !

På eftermiddagen åt vi mellis ute och busade sen vred jag på vattenslangen för att fylla lite hinkar till barnen, då sprack slangen på två ställen och vips hade vi en vattenspridare till barnens glädje !! Liv är ett vattendjur och har efter kvällsbadet fortsatt fråga om "bada!" Sockertoppen våran!

Dagen har vart full av trevligt besök, en sovande Gry som gav mig tid att röja av inne med såpan och trasan. Sol ute i massor så jag känner mig lite matt i knoppen, kanske ska lyssna jag också när jag tjatar på barnen om "ta på hatten annars går vi in". Nu är jag slut för dagen och laddar för Allsångs premiär och sedan nya avsnitt av älskade serien Morden i Midsomer!! För att citera fina T det har vart en Gräjt Däj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar