måndag 4 april 2011

Rustik baguetter och massa besök!

Goa vänner från Storön lunchade med oss igår! Vi ses alltför sällan hoppas vi ska göra om detta snart. Sen ramlade Ekmans in och som mest hade vi sju barn som lekte, ja inte Grynet då hon åt mest ;) PÅ kvällen kom gamla grannen med paket och mera fika. Då hade jag även hunnit baka ut baguetterna som jag satte deg till igår kväll ( hur jag tänkte där vet jag inte riktigt för jag gjorde dessutom en dubbel sats?!?) Matta i huvudet och kroppen slockande jag nog ganska omedelbart Gry valde att lägga igen sina blå. I morse började alvaret, ensam med 3 kids... 2 som grinade och stod med stövlarna i handen då pappan åkte till jobbet och en hängandes i tutten. Kl 8 stod vi ute i vattenpölen och sandlådan, lite mer än en timme senare har vi hunnit testa cykeln också och nu väntar mellis. Gry sussar ute i vagnen. Får se vad vi mer hinner idag, det blir ju lååånga dar när man är i farten så tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar