söndag 3 april 2011

13 armar?!?

Har lyckats plocka lite och få ihop en kladdkaka till i em, men nästan så att Gry får hänga i tutten samtidigt. Stackarna få ingen matro..

Viggo blir en liten trubbelmakare så fort mamma ska mata lilla Grynet.. Då ska han kasta leksaker, puttar Liv och tar hennes saker,rör i allt han vet att han INTE får röra jag vet ju att det är ett sätt att visa att han också finns, "se mig" ett sätt att visa lite svarsjuka. Min stora fina kille, för att ge honom tid så försöker jag se till att jag kan natta honom,ser till att vi gör saker under dagen då det finns lite tid. Jag gör mitt bästa för att se alla mina barn men känner att jag inte räcker till. Hjärtat räcker till , det svämmar ju över av kärlek, men det är tiden nu när Gry är så liten som inte räcker känns det som. Men det ger sig ju det vet jag. Men visst gnager oron i bröstet om jag gör fel, hur vet jag att prioriterar rätt, att alla barnen får den tid med mamma som de behöver??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar