måndag 5 juli 2010

Fru Johansson!

Ja det känns bra i kroppen, ordet smakar bra på tungan ;) Dagen var oförglömlig!! Hamnar på samma plats som barnens inträde i livet! Mäktig känsla. Nykär!

Tänk att jga har hittat den jag vill leva mitt liv med, som ska dela mina med och motgångar. Det är stort. Björn jag älskar dig idag i morgon och alla dar efter det! Du är luften jag andas.

Tackar återigen alla som delade denna dag med oss! En dag jag går igenom om och om igen i huvudet, har ett leende på läpparna mest hela tiden! Hittar nån ny minnesbild av dagen och får en tår i ögat. Bilderna så vackra, tänk att jag fick vara så fin. Tycker man kan se på bilderna hur kära vi är.

Nu ropar de där som vi gjort av kärlek ;)

1 kommentar:

  1. tack för att jag fick dela eran stora dag med er... =)

    SvaraRadera