onsdag 12 februari 2014

Att tro att det är torsdag

Ja idag har jag haft torsdag hela dan. Längtat efter mannen som jobbat kväll, platt fall när jag pratar med Viggo i telefon och inser att han kommer hem i morgon - Torsdag. Nåja en dag till helg. Vintern är uppåner igen. Fick ett fint armband av en vän som kom hit med mitt fadderbarn idag! En annan vän plogade sig också hit i snömodden. Lågt blodtryck ger svimnings attacker och ett öronbedövande sus av min egen puls i öronen. Ett samtal från barnmottagningen besannade mina farhågor och på fredg måste jag få Viggo att förstå att han måste bli stucken en gång till. Man tog för lite blod förra fredagen. Men va faan ville jag skrika, jag sa ju det, varför kan de inte läsa vad provet ska användas till ?! Känner mig hemsk, han litar på mig känns som jag sviker honom igen. Suck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar