tisdag 1 januari 2013

2013

Ja hur ska vi toppa detta är då? Ingen aning, finns alltid saker som kan bli bättre och saker vi kunnat vara utan ( sjukhus och ambulansfärder) men samtidigt är det väl det som är livet, det oförväntade och det som gör oss till dem vi är. Med och motgångar men visst jag önskar också att fattiga blev rika, sjuka friska, och fred på jorden. men trots alla tråkigheter så var ju 2012 året då Hedvig kom till oss frisk och kry, året då Viggo kunde cykla, året då Gry pratade om kull vem som helst och året då Oliven blev en treåring med stor integritet och ett ännu större hjärta. Året då vänner värmde oss med sin närvaro och året då jag älskade min man ännu mer. Så kom igen 2013 HIT ME! Kom och ge mig allt vad du har så ska jag ge dig mitt allt och leva livet fullt ut för om det var nåt som det gångna året lärda oss så var det ju att livet är skört och det kan ta slut och inget är någonsin helt säkert. Nu ska jag hasa runt en stund till i min tofflor och sen en promenad innan vi hämtar hem knotten från Storön. Se redan har jag lärt mig att strunta i dammet.. eller ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar