lördag 23 juni 2012

Årets första bad!

Björn tror att han och barnen ska sova i tält...jag tror inte riktigt på iden men alla tre var så otroligt taggade!! vet inte vem som tycker det är roligast pappan eller barnen ;) Gry sover gott i sängen efter en bad och lek dag hos The Sinnetts! Ni är så härliga vi har så kul med er :D Liv och O fick vi fiska upp ur poolen när dom var blå och solen gick i moln. Men hon försökte övertyga mig om att hon inte frös.. Piggo somnade i soffan och fick bäras ut i bilen. Trötta lyckliga barn som nyss packade in sina sovsäckar i tältet- att de sedan har frossats i jordgubbar idag då lådorna kostade 20 kr gör ju inte humöret sämre! Gry har tassat runt barfota för fösta gången tänkte att även hon måste få lufta sina fossingar, det var uppskattat. Bror Jonas och flickvän Jill svängde förbi på kvällskvisten här och det är alltid lika roligt. Jag ska hänga blöta badkläder, ta en dusch och sen äta lite mer jordgubbar i soffan tror jag och läsa mera i spännande Wallander boken.

1 kommentar:

  1. Låter som riktig underbar och fantastisk svensk sommar!! Gud så härligt! Och tältet stod på tomten då antar jag? Vad mysigt! Hehe, kul att pappan kommer med så fina idéer! :)
    Underbart med ledighet tillsammans! Njut!!

    SvaraRadera