måndag 26 april 2010

Innedag

Men i morgon hoppas vi på dagis och uteliv! Igår när alla kläder var på och vi 3 stod ute, ja liv hon sov i vagnen ;) så kommer det en kaskad spya ur viggo..på mig på hela honom, i mina NYA skor..överallt ni kan ju tänka er. Ner med oss i duschen, alla kläder in i maskinen, skorna i duschen, Igg i badkaret. Liv vaknade. När alla var tvättade ja då kommer nästa kaskad. Bada igen, skura golvet med KLORIN. I love Klorin. Sen sov lilleman flera timmar, vankade spydde ner hela sängen med gosedjur.. Tvättmaskinen gick varm. Lite nerbajsade kläder har körts på 60 får se om de klarar sig. En väldigt trött och spak liten man har vi idag vill bara ligga i sin sacco med täcke och tigern. Stackars liten. Man är inte kaxig när man har magsjuka. Så idag få rbli en inne dag tur man har en man som kan ta ledigt för jag MÅSTE FÅ KOMMA UT UR DETTA HUS. Känns som att väggarna kryper närmare efter 8 dar ensam med barnen utan alltför många vuxna att prata med. Så jag och Liv ska på långpromenad. Helst hade jag velat åka och simma och sola får kanske ta det i morgon eller i kväll när båda förhoppningsvis sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar